Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Jak kupować w sklepie internetowym?

W sklepie internetowym znajdziesz wyłącznie część oferowanych przez nas produktów.
Jeśli nie znalazłeś interesującego Cię asortymentu lub chciałbyś przesłać ofertę/wycenę skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta lub wypełnij formularz.

Zakupy bez rejestracji:

1) Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka.

2) Sprawdź listę oraz ilość produktów i kliknij "Zamówienie".

3) Wybierz "Zakupy bez rejestracji".

4) Wypełnij "Dane zamówienia".

4) Wybierz "Dane dostawy i płatności".

5) Sprawdź "Podsumowanie zamówienia" dopisz swoje uwagi, zaznacz odpowiednie punkty i kliknij "Zamawiam i płacę".

Zakupy z rejestracją:

1) Załóż konto lub zaloguj się.

2) Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka.

3) Sprawdź listę oraz ilość produktów i kliknij "Zamówienie".

5) Sprawdź czy "Dane zamówienia" są poprawnie wypełnione.

6) Wybierz "Dane dostawy i płatności".

7) Sprawdź "Podsumowanie zamówienia" dopisz swoje uwagi, zaznacz odpowiednie punkty i kliknij "Zamawiam i płacę".

Jeśli klient chce korzystać z promocji, wyprzedaży, kodów rabatowych lub prowadzi sklep/hurtownię prosimy postępować według poniższego punktu.

Zakupy z rejestracją (wymiana danych Vendero):

1) Załóż konto lub zaloguj się.

2) Dodaj dowolny produkt do koszyka (wystarczy 1).

3) Kliknij "Zamówienie".

5) Sprawdź czy "Dane zamówienia" są poprawnie wypełnione.

6) Wybierz "Dane dostawy i płatności".

7) Sprawdź "Podsumowanie zamówienia"

8) W uwagach wpisz:

   a) DETAL - dla klienta detalicznego
   b) FIRMA - dla płatników VAT (konto musi mieć wypełnione dane firmy) 
   c) BIZNES-B2B - dla płatników VAT, odbiorców hurtowych (konto musi mieć wypełnione dane firmy)

9) Kliknij "Zamawiam i płacę".

W tym momencie nastąpi synchronizacja z serwisem Vendero, zamówienie zostanie anulowane, a w ciągu 24h zostaną przypisane odpowiednie ceny do konta klienta.

W przypadku rejestracji BIZNES-B2B skontaktuje się z Państwem Biuro Obsługi Klienta, aby dopełnić formalności.

Witryna stworzona na platformie